2019 оны 9-р сарын 18-20 хооронд МУБИС, Нагояа Их Сургуулийн хамтарсан “Хүүхдин хөгжлийг дэмжих төв”-ийн эрхлэгч Д.Одгэрэл, Гадаад харилцааны албаны м...
ДэлгэрэнгүйМУБИС болон Нагояа Их сургууль нь тухайн жилийн ажлын төлөвлөгөө болон төсөвөө хэлэлцэж, түүнийгээ хамтын ажиллагааны гэрээгээр баталгаажуулж ажиллада...
Дэлгэрэнгүй6-р сарын 3-нд АНУ, Питсбург хотноо болох AAIDD байгууллагын 144-р хуралд оролцож "Олон улсын шагнал"-ыг авахаар байлаа, гэвч COVID -19 тахлаас болж...
Дэлгэрэнгүй“Танака-Бине оюун ухааны сорилын Монгол хувилбар” –ын хэлэлцүүлэг зохион байгуулагдлаа
2019 оны 11 сарын 10-11 сарын 16-ны өдрүүдэд Нагояа Их сургуулийн профессор, хүүхдийн сэтгэцийн эмч Номура Кэнжи, судлаач Фүкүмото Риэ нар МУБИС-т ажи...
Дэлгэрэнгүй“МОНГОЛ ЯПОНЫ ХҮҮХДИЙН СЭТГЭЦИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН АСУУДАЛ” сэдэвт олон улсын зөвлөгөөн зохион байгуулагдлаа
Монгол дахь тусгай хэрэгцээ шаардлагатай хүүхдүүдийг дэмжихийн тулд дан ганц боловсролын салбар бус эрүүл мэнд, сэтгэл судлалын салбарын хамтын ажилла...
Дэлгэрэнгүй“ОЮУН УХААНЫ БЭРХШЭЭЛ: СУДАЛГАА, БОДЛОГО БА ХЭРЭГЖИЛТ” сэдэвт олон улсын зөвлөгөөн зохион байгууллаа
Америкийн оюун ухааны бэрхшээл болон хөгжлийн эмгэг судлалын нийгэмлэгийн (AAIDD) гүйцэтгэх захирал доктор М.Найгрэн 2018 оны 4 сарын 9-нөөс 4 сарын 1...
ДэлгэрэнгүйДаяарчлалын өнөө үед улс орны эдийн засгийн хөгжлийн шийдвэрлэх хүчин зүйлийн нэг нь оюуны үйлдвэрлэл, өмчийн нэг чухал хэлбэр нь оюуны өмч болж буй нөхцөлд Монгол хүүхдийн оюуны нөөц чадамжийг тодорхойлох, түүний түвшинг хэмжих, үнэлэх баталгаатай аргуудын хэрэгцээ зайлшгүй урган гарч ирж байна.
ДэлгэрэнгүйТус төв нь эцэг эхчүүдэд хүүхдийн хөгжлийг дэмжих сэтгэл зүйн зөвлөгөө өгөх үйл ажиллагааг Нагояа Их сургуулийн багш нартай хамтран зохион байгуулж ба...
ДэлгэрэнгүйДараах мэдээллүүдийг үнэн зөв бөглөж, бидэнд хүсэлтээ илгээнэ үү. Хүсэлттэй танилцсаны дараа бид таньтай утсаар холбогдож, зөвлөгөө өгөх уулзалтын тов...
Дэлгэрэнгүй"СУРГАЛТЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ДЭМЖИХ ТУСГАЙ ХЭРЭГЦЭЭТ БОЛОВСРАОЛЫН АРГА ЗҮЙ БАГА АНГИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭРХ 172 ШИНЭЛЭГ САНАА" НОМЫГ ЯПОНЫ ХҮҮХДИЙГ ИВЭЭХ САНГИЙН САНХҮҮЖИЛТЭЭР ЯПОН ХЭЛНЭЭС ОРЧУУЛЖ ГАРГАЛАА. ТУС НОМ НЬ БАГА СУРГУУЛЬД СУРАЛЦДАГ СУРАЛЦАХУЙН БЭРХШЭЭЛ (LD), АНХААРАЛЫН ДУТМАГШИЛ-ХЭТ ХӨДӨЛГӨӨНТӨХ ЭМГЭГ (ADHD), ӨНДӨР ЧАДАВХИТ АУТИЗСЫН ХҮРЭЭНИЙ ЭМГЭГТЭЙ (ASD-HIGH FUNCTIONAL) СУРАЛЦАГЧДАД СУРАЛЦАХ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА БОЛОН БУСАДТАЙ ХАРИЛЦАХ ХАРИЛЦААНД ХЭРХЭН ДЭМЖЛЭГ ҮЗҮҮЛЖ, СУРГАЛТЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ҮР ДҮНТЭЙ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БОЛОХ ТАЛААРХ 172 ШИНЭЛЭГ САНААГ СИСТЕМТЭЙГЭЭР ТАНИЛЦУУЛСАН НОЛМ БОЛНО.
"СУРГАЛТЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ДЭМЖИХ ТУСГАЙ ХЭРЭГЦЭЭТ БОЛОВСРАОЛЫН АРГА ЗҮЙ БАГА АНГИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭРХ 172 ШИНЭЛЭГ САНАА" НОМЫГ ЯПОНЫ ХҮҮХДИЙГ ИВЭЭХ САНГИЙН САНХҮҮЖИЛТЭЭР ЯПОН ХЭЛНЭЭС ОРЧУУЛЖ ГАРГАЛАА. ТУС НОМ НЬ БАГА СУРГУУЛЬД СУРАЛЦДАГ СУРАЛЦАХУЙН БЭРХШЭЭЛ (LD), АНХААРАЛЫН ДУТМАГШИЛ-ХЭТ ХӨДӨЛГӨӨНТӨХ ЭМГЭГ (ADHD), ӨНДӨР ЧАДАВХИТ АУТИЗСЫН ХҮРЭЭНИЙ ЭМГЭГТЭЙ (ASD-HIGH FUNCTIONAL) СУРАЛЦАГЧДАД СУРАЛЦАХ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА БОЛОН БУСАДТАЙ ХАРИЛЦАХ ХАРИЛЦААНД ХЭРХЭН ДЭМЖЛЭГ ҮЗҮҮЛЖ, СУРГАЛТЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ҮР ДҮНТЭЙ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БОЛОХ ТАЛААРХ 172 ШИНЭЛЭГ САНААГ СИСТЕМТЭЙГЭЭР ТАНИЛЦУУЛСАН НОЛМ БОЛНО.